Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3) › Vastaa aiheeseen: Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
3.10.2024, 17:53
#53188
tuusimaaedu-lapinamk-fi
Osallistuja
Arvostan suomalaisia brändejä kuten: Fiskars, Abloy, Arabia / Iittala, Sini-tuotteet ja Fazer.
Nämä kaikki edustaa minusta ammatitaitoa, luotettavuutta ja innovaatiota.
Esim. lähes kaikki käyttämäni siivousvälineet ovat Sini tuotteita, koska niiden laatu on hyvä ja ne ovat vastuullisesti tuotettuja. Astiakaapin sisältö koostuu pääasiassa Arabian ja Iittalan tuotteista, kestäviä ja sopii arkeen ja juhlaan!