Yrittäjäksi Lappiin

#56585

Yleensä ostoprosessin laukeesee meikällä kun puhelimen akussa ei riitä enään kapasiteettia. Enkä oikeastaan siinä rupee edes pohtimaan akun vaihtamista vaan rupeen etsimään uutta puhelinta. Omalla kohdalla se on aina ollut kävelemällä suoraan Giganttiin tai Poweriin ilman että sen kummemmin katselisin netistä hintoja. Esim. kun Poweriin päässyt niin siellä sitten aloittanut tutkailemaan mikä Iphone on edullinen ja vastaa uusimpiin käyttöjärjestelmiin sopivinta puhelinta. Ja sitten puhelin ostoon.