Yrittäjäksi Lappiin

#56634

Ostoprosessi alkaa yleensä siitä, että vanhasta puhelimesta alkaa putoilla ominaisuuksia, kuten akun kesto heikkenee, jotkin toiminnot kuten sormenjälkitunnistin lakkaa toimimasta jne., ja katson että uudemmissa malleissa on niin paljon paremmat ominaisuudet ettei huolto maksa vaivaa. Sitten mietin, mitä ominaisuuksia uudelta puhelimelta toivon, mikä on budjetti jne. Esim. nyt halusin tutun käyttöjärjestelmän, hyvälaatuisen kameran ja riittävästi muistia, kun taas edellisen hankin puhtaasti valtavan akun ja käytännössä pomminkestävyyden vuoksi. Sitten alan kartoittamaan ja karsimaan mallivaihtoehtoja, ja kun ne on saatu rajattua ja vertailtua, katson, mistä saan parhaan hinnnan tai sopimuksen. Yleensä päädyn tuttuun myymälään tai operaattorini kauppaan.