Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3) › Vastaa aiheeseen: Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
16.5.2024, 10:46
#52586
tiina-vakevainengmail-com
Osallistuja
Nämä perinteiset brändit kuten Fazer, Iittala, Nanso, Finlayson tulee ensimmäisenä mieleen. Myös Aarni, joka tekee puusankaisia aurinkolaseja sekä kelloja, on mielestäni hyvä brändi. Vastaa sellaiseen nykyajan muotoiluun mutta myös ekologisuuteen ja vastuullisuuteen. Hyvä brändi herättää hyviä mielikuvia ja tietää, että saa laatua, kun tukeutuu hyvään brändiin.