Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3) › Vastaa aiheeseen: Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
Ensimmäisenä mieleen tulee useampi suomalainen brändi, kuten Iittala, Finlayson yms. Nimenomaan näitä brändejä arvostaa niiden kotimaisuuden ja niihin liitetyn laatuimagon takia. Huomaan kuitenkin, että nykypäivänä tämänkaltaistenkin yritysten brändeissä on rakoilua, kun pohditaan kriittisesti ekologisuutta ja tarkastellaan lähemmin missä näennäisesti kotimaiset tuotteet valmistetaan.
Aiemmassa tehtävässä pohdittiin ostoprosessia ja tulin maininneeksi brändiuskollisuuden Applea kohtaan, siihen brändiin olen luonut vahvan siteen sen käyttöjärjestelmän vuoksi. Tuttu ja turvallinen tuntuu helpommalta, en halua joutua opettelemaan uuden käyttöjärjestelmän käyttöä ostaessani uutta puhelinta.