Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3) › Vastaa aiheeseen: Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
19.9.2024, 15:48
#53143
![Inka Malkki](https://yrittajaksilappiin.fi/wp-content/plugins/ultimate-member/assets/img/default_avatar.jpg)
Osallistuja
Arvostan Mehiläistä brändinä. 115-vuotias Mehiläinen tuottaa laadukkaita terveyspalveluita ja omaa laajan palveluvalikoiman. Pitkän historiansa aikana Mehiläinen on rakentanut vahvan brändin kehittyen jatkuvasti luoden parempaa terveyttä suomalaisille. Ammattitaitoinen henkilökunta takaa laadukkaan asiakaskokemuksen.
Voin yhtyä muiden vastauksiin. Muilla nousee myös esille tunnettuja suomalaisia brändejä luotettavuus ja laatu edellä.