Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3) › Vastaa aiheeseen: Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
Arvostan suomalaisia pitkäikäisiä luotettavia brändejä, kuten fazer, marimekko, finlayson jne. mutta myös uusia ja pienempiä brändejä, kuten vaikka hallaxhalla, joka on suomalainen uimapukuja valmistava yritys, he valmistaa uimapuvut vastuullisesti, eettisesti ja kierrätysjätteestä! Upean kuuloista ja muutenkin vaateyritykset jotka toimivat vastuullisesti ja eettisesti on nykyään brändien huipulla, koska temut ja sheinit yms kiinarytkyt ovat onnistuneet vahvasti rantautumaan suomeen, ja saamaan myös huonon maineen ihan aiheesta.