Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2) › Vastaa aiheeseen: Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2)

Oma käyttäytymiseni älypuhelimen hankinnassa niin kuin muissakin tuotteissa perustuu ajatukseen, että edellinen tuote käytetään loppuun. Älypuhelimen kohdalla yleisin syy uuden hankinnalle on lopussa oleva akku tai muu toimimattomuus. Kun uuden ostaminen tulee ajankohtaiseksi selaan kaikki tarjoukset läpi ja ostan halvimman älypuhelimen jolla pärjään ja jossa on riittävän iso akku. Yleensä luen myös laitteiden arvostelut ja mahdolliset tekniset arvostelut. Puhelinta en käytä juuri muuhun kuin sähköpostien lukemiseen, soittamiseen ja viestien kirjoitteluun, joten ns. itselle turhista ominaisuuksista en ole valmis maksamaan.