Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Myynnin periaatteet (mod 3 / op 4) › Vastaa aiheeseen: Myynnin periaatteet (mod 3 / op 4)

Voin samaistua yllä oleviin vastauksiin. Esimerkiksi valheelliset terveysväitteet, joissa tuotteiden vaikutuksia liioitellaan ilman tieteellistä näyttöä, asiakkaat saavat virheellistä tietoa. Harhaanjohtavat alennusmyynnit, joissa alkuperäisiä hintoja nostetaan ennen alennuksia, antavat väärän käsityksen suurista säästöistä. Aggressiivinen puhelinmyynti, jossa haavoittuvia asiakkaita painostetaan tarpeettomiin ostoihin, hyödyntää asiakkaiden haavoittuvuutta esimerkiksi vanhukset. Näissä kaikissa tapauksissa on kyse asiakkaiden harhaanjohtamisesta, painostamisesta tai piilotetuista kustannuksista eli epäeettisestä myynnistä.