Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3) › Vastaa aiheeseen: Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)

Arvostan suomalaista brändiä Kone, sillä se tähtää toiminnallaan vastuullisuuteen ja oikeasti tekee noiden asioiden eteen töitä. Arvostan myös muita kotimaisia brändejä, kuten Fazer, Marimekko ja Finlayson, vaikka en ole niiden vastuullisuuteen tai muuhunkaan sen paremmin perehtynyt. Arvostan niitä varmaan siksi, että ne ovat kotimaisia ja suosittuja. Luotettavuus, ympäristöystävällisyys ja vastuullisuus kaikin puolin lisäävät brändin suosiota.
Huomaan muidenkin arvostavan aika samoja juttuja ja varmaan brändin saama huomio kasvattaa myös sen arvostusta.