Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3) › Vastaa aiheeseen: Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
24.1.2025, 01:35
#53691

Osallistuja
Minulle tulee mieleen kotimaisista korkeakoulusita esimerkiksi Aalto yliopisto joka on onnistunut hyvin brändäyksessä. Kaikki lähtee nimestä ja Aalto luo minulle mielen kuvan, että tästä yliopistosta valmistuneet ovat aallonharjalla.
Tosiena korkeakouluna nostaisin jyväskylän yliopiston jonka maine ja brändi on mielestäni erinomainen, pitkät perinteet erityisesti pedagokiikan opetuksessa. Lisäksi speciaalina liikuntapedagokiikka erikoistumiseen liittye ainoana koko maassa.