Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2) › Vastaa aiheeseen: Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2)

Uusin älypuhelimen noin 3-5 vuoden välein. Valitsen tuotteen yleensä keskihintatason tuotteista, sillä kalliimmat tuotteet käytölläni eivät aja asiaansa.
Uuden puhelimen yleensä ostan kun vanha lakkaa käytännössä toimimasta, joko akun takia tai muista syistä.
Ennen ostoa tutkin useista verkkokaupoista eri vaihtoehtoja yleensä 2-3 tuotemerkin välillä. Vertailen hintaa, tilavuutta sekä kameraa. Näissä ei tarvitse olla paras, vaan näiden pitää olla hinta/laatusuhteeltaan itselleni parhaimpia vaihtoehtoja.
Kun olen tehnyt vertailuja usean päivän ajan ja seurannut hintoja, teen päätöksen ja menen ostamaan älypuhelimen paikan päältä. Haluan vielä nähdä tuotteen ja niin sanotusti tuntea sen ennen lopullista päätöstä. Tässä vaiheessa pystyn vielä keskustelemaan vaikka kaupanpäällisistä jne.
Älypuhelin kuuluu minulla jonkin verran harkittuun ja todella harkitun tuotteen välimaastoon. Se ei ole ehkä niin harkittu kuin auto, mutta kuitenkin ehkä moneen muuhun kuluttajaan verrattuna harkitumpi.