Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2) › Vastaa aiheeseen: Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2)

Uuden puhelimen hankinta tulee yleensä ajankohtaiseksi, jos puhelin on hajonnut tai siinä on jotakin vikaa tai jos on aika päivittää puhelin uuteen versioon. Olen merkkiuskollinen ja ostan saman merkkisen puhelimen, mutta uusimman mallin, koska olen todennut ko. merkin minulle sopivaksi. Teen kuitenkin googlen kautta vertailuja eri sivustoilla uusimmista puhelimista ja löytääkseni firman, jolta saa edullisimman hinnan haluamalleni puhelimelle tai jos on meneillä/ tulossa alekamppiksia puhelimiin liittyen. Nykyään saan puhelimen kuitenkin firman kautta, mikä on nopeuttanut/helpottanut ostoprosessia. Puhelimen ominaisuudet suhteessa omaan ja työkäyttöön ovat tärkeitä. Mallin valinta on yleensä nopea ja selkeä, koska olen merkkiuskollinen, väriä tosin saatan miettiä joskus kauemmankin aikaa :).