Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2)
- Tämä aihe sisältää 160 vastaukset, 156 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 4 päivää, 22 tuntia sitten
alipsaneulapland-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
29.4.2025, 19:23 #54425
kirsi-sukuvaaraedu-lapinamk-fiOsallistujaPuhelimen uudistaminen tulee ajankohtaiseksi, kun puhelimeen tulee akkuongelma tai jokin muu syy, joka antaa sysäyksen siihen. Seuraava puhelinhaaveeni on ollut pienikokoisempi puhelin, mutta se ei ole vielä ajankohtainen. Etsin netistä valitsemaani mallia ja valitsen sen jonka löydän edullisimmin.
14.5.2025, 11:49 #54456
jenni-rannila1gmail-comOsallistujaUuden puhelimen hankinta tulee yleensä ajankohtaiseksi, jos puhelin on hajonnut tai siinä on jotakin vikaa tai jos on aika päivittää puhelin uuteen versioon. Olen merkkiuskollinen ja ostan saman merkkisen puhelimen, mutta uusimman mallin, koska olen todennut ko. merkin minulle sopivaksi. Teen kuitenkin googlen kautta vertailuja eri sivustoilla uusimmista puhelimista ja löytääkseni firman, jolta saa edullisimman hinnan haluamalleni puhelimelle tai jos on meneillä/ tulossa alekamppiksia puhelimiin liittyen. Nykyään saan puhelimen kuitenkin firman kautta, mikä on nopeuttanut/helpottanut ostoprosessia. Puhelimen ominaisuudet suhteessa omaan ja työkäyttöön ovat tärkeitä. Mallin valinta on yleensä nopea ja selkeä, koska olen merkkiuskollinen, väriä tosin saatan miettiä joskus kauemmankin aikaa :).
17.5.2025, 18:16 #54484
jonna-tuulia-julkunenedu-lapinamk-fiOsallistujaEnnakoivasti, kun tietää että käyttöikä on lyhyt uusissa. Vuoden päästä on uuden hankinta edessä, mietin että odotanko seuraavan kevään mallit vai hankinko alennuksesta vanhemman.
19.5.2025, 08:42 #54497
sinpeltoedu-lapinamk-fiOsallistujaYleensä vaihdan puhelimen kun alkaa käydä hitaaksi tai kameran laatu on jo niin heikko verrattuna uudempiin malleihin. Hinta on minulle määräävin tekijä. Ostan vain tietyn hintaluokkaan sopivan. Netistä tilatessa tuotteelle tulee palautusoikeus, mutta liikkeestä ostettuna ei. En käytä kovin kauaa valintaan.
22.5.2025, 20:37 #54535
evlintululapland-fiOsallistujaMinun on aika ostaa uusi puhelin, jos nykyinen on rikki, turvallisuuspäivityksiä ei saa enää tehtyä tai akku ei enää kestä (ja jos akun vaihto maksaa enemmän kuin mikä sen arvo minulle on). Pysyn ensi kerralla todennäköisesti samassa merkissä, koska se on helppoa, kun voi synkronoida vanhan puhelimen tiedot nopeasti uudelle. Katson silti, onko muilla merkeillä varteenotettavia vaihtoehtoja. Samalta merkiltä katson, mikä ei ole hinnaltaan kovin korkea ja koko semmoinen että mahtuu hyvin taskuun. Tallennusmuistia ei tarvitse olla tietokoneen verran, mutta sopivasti, että ei tarvitse tyhjentää puhelimesta muistia koko ajan. Sitten etsin, mistä kyseisen puhelimen saisi ostettua halvimmalla. Mieluisasta väristä voin maksaa aavistuksen enemmän.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.