Yrittäjäksi Lappiin

#55346

Olen huomannut internetissä epäeettistä myyntiä. Esimerkiksi netissä, joku on voinut ostaa kiinasta halpatavaraa ja brändännyt sen omaksi tekemäksi tuotteeksi.
Myös jotkut kaupat ovat saattaneet nostaa hintojaan ennen alennuksia, jotta saavat tuotteilleen valtavat alennukset, vaikka lopullinen hinta olisi lähellä alkuperäistä.