Yrittäjäksi Lappiin

#56340

Tähän mennessä älypuhelimen vaihto on tullut ajankohtaiseksi siinä vaiheessa kun edellinen on hajonnut tai siitä on loppunut tila sovelluksia ja kuvia varten. Koska puhelimen merkin suhteen olen melko merkkiuskollinen, yleensä seuraavaksi valitsen uudemman mallin. En välttämättä kuitenkaan kaikista uusinta, koska ne ovat melko kalliita. Vertailen puhelimia ja luen arvosteluja. Kun malli on valittu, yleensä tilaan sen sieltä kaupasta josta sen saa edullisimpaan hintaan. Jos hinnoissa ei ole paljon eroja, saatan ostaa myös esimerkiksi S-ryhmän kaupasta, jotta saa bonuksia. Edellisen puhelimen oston yhteydessä valinta kohdistui siihen kauppaan, joka otti vanhan rikkinäisen puhelimen vaihdossa ja antoi siitä hyvityksen uuden puhelimen ostohinnasta.