Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Myynnin periaatteet (mod 3 / op 4) › Vastaa aiheeseen: Myynnin periaatteet (mod 3 / op 4)
Mieleen tulee yksi puhelinmyyjä, joka kauppasi kilpailevan operaattorin liittymää. Myyjä oli todella päällekäyvä ja piikittelevä. Myyjä koitti saada vaihtamaan suomalaiseen operaattoriin, jolloin verot maksetaan suomeen. Tähän tarjoukseen kun vastasin että en halua vaihtaa kalliimpaan liittymään ja maksaa vain siitä enemmän että verot tulisi suomeen, sain kunnon läksytyksen asiasta. Jäi todella huono maku suuhun tuosta keskustelusta..
Joskus kodinkoneliikkeessä päätöksen tehdessäni tuotteesta myyjä sanoi ”no onko tämä nyt se tuote mikä on mielestäsi paras näistä vaihtoehdoista” – ei ehkä paras lause myynnin loppuun. Ajattelin vain että enhän minä se asiantuntija tässä ole..
Monella kokemuksia epäeettisiä kokemuksia puhelinmyynnistä ja valitettavasti vanhusten huijaus on yleistä.