Yrittäjäksi Lappiin

#56614

Arvostan Applea brändinä, koska minulla on heidän puhelin, tietokone sekä kuulokkeet jokapäiväisessä käytössä. Olen todennut Applen laitteet laadukkaiksi ja itselleni parhaiksi ja toimiviksi. Toinen ulkomainen brändi jota arvostan on Mercedes-benz. Tässäkin kohtaa olen itse todennut merkin luotettavuuden, ajomukavuuden sekä muut ominaisuudet toimiviksi jokapäiväiseen autoiluun. Kotimaisista brändeista arvostan mm. Elisaa, Marimekkoa sekä Lumenea. Nämä brändit ovat luotettavia sekä vastuullisia kotimaisia yrityksiä.