Yrittäjäksi Lappiin

Esillä 5 viestiä, 21 - 25 (kaikkiaan 25)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #53299

    Ensimmäinen video oli selkeästi kotimaan matkailijoille, etelän ihmisille, ehkä hyvätuloisille kaupunkilaisille.

    Kaksi uudempaa videota olivat sitten ulkomaalaisille, eksotiikan ja seikkailunhaluisille tyypeille. Ainakaan näissä videoissa ei näkynyt juuri joulupukkia ja lapsiperheitä, joten ehkä kohderyhmä oli enimmäkseen pariskunnat ja nuoret aikuiset.

    #53573

    Kohderyhmä: Luonnon ja seikkailun ystäville, perheille, romanttisille matkailijoille sekä kulttuuri- ja elämysturisteille.

    Mikä on muuttunut?
    – Digitalisaatio ja tarkempi kohdentaminen, erilaiset asiakasprofiilit ja tarpeet, kestävä ja vastuullinen matkailu sekä pandemian vaikutus.

    #53576

    Ensimmäisen mainoksen kohderyhmänä on kotimaiset, hieman varakkaammat matkailijat.
    Toisessa videossa kohderyhmänä ovat ne, jotka haluavat kokeilla uusia asioita, kotimaiset ja ulkomaiset matkailijat molemmat. Kolmas video on suunnattu saksalaisille ja niille, jotka haluavat kokea lumen taian.

    #53786
    Niilo Lipponiilolippogmail-com
    Osallistuja

    Mainoksissa kohderyhminä olivat yritykset jotta saadaan
    Kasvua Lappiin. Kotimaan matkailu rauhaa etsiville, kokemus
    matkailioille ja ulkomaan turisteille eksoottisena matkakohteena.

    #53836

    Ensimmäisessä videossa tuotiin esille Lapin elinkeinoja. Suunnattu lähinnä yrittjäjille tai tulevaisuuden yrittäjille Lapissa.

    Toisella ja kolmannella videolla näytetään Lapin parhaita puolia kuten lunta ja laskettelu mahdollisuuksia. Näillä vedotaan varmasti ulkomaalaisiin matkailijoihin. Toki nuo videot voivat vedota myös kotimaisiin matkailijoihin.

Esillä 5 viestiä, 21 - 25 (kaikkiaan 25)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.