Yrittäjäksi Lappiin

Esillä 5 viestiä, 41 - 45 (kaikkiaan 57)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #54247

    Ensimmäinen video on suunnattu aktiivisille ja seikkailunhaluisille matkailijoille.

    Jälkimmäiset videot oli suunnattu ulkomaalaisille matkailijoille, erityisesti niille, jotka etsivät eksotiikkaa ja ainutlaatuisia elämyksiä.

    #54410

    vanhassa videossa kohderyhmänä olivat kotimaiset matkailijat, uudemmissa ulkomaalaiset turistit. Lappia myydään nykyään usein kokemuksellisena tuotteena.

    #54420

    1. Vanha video oli kotimaisille asiakkaille joskus menneinä vuosikymmeninä.
    2. video oli nykyaikaisempi nuorille ja keski-ikäisille suunnattu.
    3. Video oli ulkomaalaisille, lähinnä lumesta kiinnostuneille turisteille.

    #54434

    1. Mainos on suunnattu kotimaan väelle. Tuotu myös esille Pohjoisen bisnesmahdollisuuksia, sekavasti vähän kaikille jotakin.

    2. Mainos kaikille nuorille/ nuoreksi tunteville, seikkailunhaluisille, jotka etsivät elämyksiä, kokemuksia ja tuntemuksia.

    3. Ulkomaalaisille aktiivilomailijoille suunnattu talvilomamainos. Tykkylumimaisemat ja täydellinen lappielämys.

    Mainokset ovat muuttuneet ajansaatossa niin, että kohderyhmä on nykypäivänä todella tarkka. Tarjotaan elämyksiä/tunnetilaa.

    #54455

    Kaikissa videoissa on selkeästi kohderyhmänä kuluttajamatkaajat. Ensimmäinen video painottui enemmän kotimaan etelässä asuviin matkaajiin ja jälkimmäiset ulkomaan matkaajille.

    Lumi elementtinä oli molemmissa selkeästi esillä ja mainonta onkin kehittynyt entistä enemmän talveen ja talvi aktiiviteetteihin joista kohderyhmät lapin helpoiten tuntevat.

Esillä 5 viestiä, 41 - 45 (kaikkiaan 57)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.