Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
- Tämä aihe sisältää 140 vastaukset, 138 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 1 kuukausi sitten
skarkulaedu-lapinamk-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
2.6.2023, 10:02 #50070
pia-keranenlapinamk-fiAvainmestari16.5.2024, 10:46 #52586
tiina-vakevainengmail-comOsallistujaNämä perinteiset brändit kuten Fazer, Iittala, Nanso, Finlayson tulee ensimmäisenä mieleen. Myös Aarni, joka tekee puusankaisia aurinkolaseja sekä kelloja, on mielestäni hyvä brändi. Vastaa sellaiseen nykyajan muotoiluun mutta myös ekologisuuteen ja vastuullisuuteen. Hyvä brändi herättää hyviä mielikuvia ja tietää, että saa laatua, kun tukeutuu hyvään brändiin.
19.6.2024, 14:06 #52630
ajaatoutu-fiOsallistujaArvostan Koneen brändiä etenkin hissiliiketoiminnan suunnannäyttäjänä. Yritys näyttäytyy ulospäin samanaikaisesti innovatiiviselta ja uusiutumiskykyiseltä sekä perinteiseltä ja suoraviivaiselta. Brändiä leimaavat myös luottamus ja ammattitaito.
3.8.2024, 19:37 #52957
christina-tuomainenstudent-laurea-fiOsallistujaArvostan monia suomalaisia yrityksiä, kuten KONE, Elisa ja Metso. Näitä brändejä arvostan niiden laadun, luotettavuuden ja innovatiivisuuden vuoksi. KONE on tunnettu edistyksellisistä hissi- ja liukuporrasteknologioistaan, mikä tekee siitä globaalin markkinajohtajan. Elisa puolestaan tarjoaa luotettavia ja edullisia viestintäpalveluja, ja se on edelläkävijä digitaalisissa ratkaisuissa. Metso on arvostettu teollisuusteknologiastaan ja kestävästä kehityksestä. Näissä brändeissä arvostan erityisesti niiden sitoutumista laatuun, innovaatioihin ja asiakastyytyväisyyteen.
Tutustuessani muiden vastauksiin huomaan, että arvostus brändejä kohtaan perustuu usein samankaltaisiin tekijöihin: laatuun, luotettavuuteen ja innovatiivisuuteen. Brändit eroavat toisistaan tuotteiden ja palvelujen osalta, mutta näiden perusarvojen merkitys on yhteistä.
12.8.2024, 10:49 #52969
jenni-langstudent-laurea-fiOsallistujaArvostan suomalaisia brändejä, esim Hissi Kone brändi on hyvä myynti maailmalle ja suunnan näyttääjä. On innovatiivinen ja luottamuksen ja ammattiataitosein yrityksen ulospäin näkyvä mielikuva.
Muoden vastauksissa myös tulee samankaltaisuus esiin. Luotettavuus ja ammattitaito.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.