Yrittäjäksi Lappiin

Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista Foorumit Yrittäjäksi Lappiin Foorumi Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)

Esillä 5 viestiä, 106 - 110 (kaikkiaan 185)
  • Julkaisija
    Artikkelit

En koe olevani erityisen kiinnostunut tietyistä brändeistä. Ostan suurimman osan tavaroista käytettynä, enkä koe, että minulla olisi vahvoja arvoja tuotteiden ja palveluiden suhteen. Tärkeintä minulle on, että tuote toimii, enkä tarvitse sen enempää. Pyrin myös välttämään kulutushysteriaa, mikä vaikuttaa siihen, etten arvosta brändejä samalla tavalla kuin ehkä moni muu. Ainoa brändi, jonka voin mainita, on Apple puhelimien osalta. En ole valmis vaihtamaan sitä pois, koska arvostan sen toimivuutta ja olen tottunut käyttöjärjestelmään. Apple on minulle arvostettava brändi juuri siksi, että se tekee arjesta sujuvaa ja luotettavaa, ei niinkään imagon tai statuksen takia.

Eva Al-Khanjivalkhanjigmail-com
    Osallistuja

Arvostan Foxblood-vaatebrändiä. He ovat onnistuneesti markkinoineet itsensä maailmanlaajuisesti tunnistetuksi alternatiivivaatebrändiksi tinkimättä kestävästä kehityksestä tai valmistusprosessiensa eettisyydestä.

Arvostan esimerkiksi kotimaista yritystä Puhdistamoa, koska he haluavat tarjota asiakkailleen ainoastaan laadukkaimmista ja puhtaimmista raaka-aineista valmistettuja tuotteita. Heille on myönnetty FSSC 22000 – sertifikaatti, joka osoittaa Puhdistamon sitoutumista elintarvikkeiden laatuun, turvallisuuteen, laillisuuteen sekä toiminnan jatkuvaan parantamiseen.

Yksi esimerkkibrändi, jota arvostan on Kaiko Clothing. Kaiko on vaatetusalan yritys, joiden toiminnan keskiössä on vastuullisuus. He ohjaavat 7% myyntituotoista nepalilaisten naisten koulutukseen ja työllistävät myös paljon naisia. Heille tärkeää on sosiaalinen vastuu, läpinäkyvyys, ympäristövastuu jne.

Arvostan mm. Marimekkoa sen yksilöllisen tyylin vuoksi ja olen ylpeä kuinka se on saanut näkyvyyttä myös kansainvälisesti. Suomalaisena voi myös sanoa että parempaa suklaata ei ole kuin Fazerin sininen joten se on ehdottomasti itselleni ainakin lunastanut paikkansa.

Esillä 5 viestiä, 106 - 110 (kaikkiaan 185)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.