Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
- Tämä aihe sisältää 140 vastaukset, 138 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 4 viikkoa sitten
skarkulaedu-lapinamk-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
7.9.2025, 15:01 #55300
idneuvonedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan Fiskarsin brändiä, koska sen tuotteet ovat laadukkaita, kestäviä sekä ajattomasti muotoiltuja. Fiskars edustaa minulle kotimaista osaamista ja pitkää perinnettä, joka on onnistunut säilyttämään arvonsa sukupolvesta toiseen. Arvostettavaa on myös se, että tuotteet kestävät käyttöä vuosia. Kun vertaan Fiskarsia muiden arvostamiin brändeihin, huomaan että kotimaisuus, vastuullisuus ja pitkäikäisyys nousevat esiin usein. Paljon samoja tekijöitä, jotka tekevät Fiskarsista minulle tärkeän.
9.9.2025, 15:29 #55340
janriikoedu-lapinamk-fiOsallistujaYleisesti ottaen arvosan Suomalaisia brändejä kansainvälisiä enemmän, jos näiden tuotteet ovat hinnaltaan ja laadultaan samalla tasolla. Otetaan vaikka esimerkiksi Fazer, jonka tuotteen valitsen käytännössä aina, kun mieli tekee suklaata. Suurin syy varmasti on tuotteen kotimaisuus, vaikka raaka-aineet tulevatkin kaukaa. Koen saavani joka tapauksessa tutkitun, puhtaan ja laadukkaan tuotteen. Näin tuetaan myös suomalaista teollisuutta, työllisyyttä ja kansantaloutta.
9.9.2025, 20:49 #55344
evmuhoneedu-lapinamk-fiOsallistujaMonien vastauksissa mainitaan kotimaisia brändejä, kuten Iittala, Fiskars, Marimekko yms. Huomaan itse myös arvostavani näitä samoja brändejä, koska he ovat luoneet itsestään laadukkaan ja kestävän kuvan. Olen huomannut myös, että nämä isot kotimaiset brändit tuovat vastuullisuutta paljon esiin markkinoinnissaan.
11.9.2025, 11:06 #55385
psavandeedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan Applea. He ovat onnistuneet brändäyksessään ehkäpä kaikista parhaiten. Tuotteet ovat haluttuja sekä arvostettuja, vaikka teknisiltä ominaisuuksiltaan ovat vastaaviin brändeihin käytännössä samalla tasolla.
12.9.2025, 08:03 #55389
lkorkiakedu-lapinamk-fiOsallistujaMarimekko, suomalainen hieno brändi joka tunnetaan myös maailmalla. Hyvä laatu, asiakas saa mi
tä haluaa. -
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.