Yrittäjäksi Lappiin

Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista Foorumit Yrittäjäksi Lappiin Foorumi Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)

Esillä 5 viestiä, 21 - 25 (kaikkiaan 85)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Yksi melko tunnettu brändi, jota minä arvostan on kotimaista. Arvostan sitä siksi, koska tuotteet valmistetaan Suomessa ja niiden raaka-aineet ovat suomesta, eli ne on täysin suomalaisia tuotteita. Pyrin aina kaupassa käydessä ostaa mahdollisimman paljon Suomalaisia eli kotimaisia tuotteita.

Monien muidenkin vastauksissa näkyy suomalaiset brändit ja olen itsekin samoilla linjoilla. Kotimaisuus antaa luotettavan kuvan. Jokainen brändi jossa on otettu huomioon laatu, luotettavuus ja vastuullisuus saa minun arvostuksen.

Itse arvostan Lumenea brändinä paljon. Se on kotimainen, sen pakkaukset ovat esteettisiä ja mielestäni brändäys on onnistunut siinä erinomaisesti. Tuotteet ovat melko neutraaleita ja sopii tällaiselle suomalaiselle iholle, ja jotenkin se myös huokuu sen tuotteen ulkonäöstäkin.

Arvostan iittalaa brändinä. Iittala on ostanut vuosien varrella klassiset lasitehtaat Suomesta esim Nuutajärven läsitehtaan ja riihimäen lasin ja saanut tuttuja suomalaisia design esineitä vietyä myös ulkomaan markkinoille. Iittala tekee tasavallan presidentille lasilintuja joita presidentti tuo virkavierailuillaan niin kotimaan kuin ulkomaankin kohteisiin. Brändinä iittala on arvostettu ja pidetään pitkälti kotimaisena vaikka keramiikan valmistus onkin siirretty halvemman tuotannon maihin. Iittalan design esineet esimerkiksi aalto- maljakot tehdään perinteisellä puumuotilla suupuhaltamalla iittalan lasitehtaalla lasimestarin ohjeilla ja lopputuloksena on kaunis ja ajaton koriste-esine

Arvostan Lumenea erityisesti sen luonnonmukaisuuden, laadun ja kestävän kehityksen vuoksi. Lumene käyttää pohjoisia raaka-aineita, kuten arktista kirkasvettä ja marjoja sekä keskittyy ympäristöystävällisiin käytäntöihin. Brändi tarjoaa erinomaista laatua kohtuulliseen hintaan ja tuo innovatiivisia ratkaisuja kosmetiikkaan. Lisäksi Lumene tuotteen sopivat pohjoismaiselle iholle erinomaisesti.

Muiden vastauksissa korostuu myös brändien laatu, luotettavuus ja innovatiivisuus. Esimerkiksi Fazer, Iittala ja Aarni arvostavat perinteitä, ekologisuutta ja laatua, kun taas KONE, Elisa ja Metso erottuvat edistyksellisillä teknologioillaan ja kestävällä kehityksellään. Yhteisiä arvostuksen tekijöitä ovat luotettavuus, laadukkuus, ja vastuullisuus, vaikka niiden painotukset voivat vaihdella tuotteen tai palvelun mukaan.

Esillä 5 viestiä, 21 - 25 (kaikkiaan 85)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.