Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
- Tämä aihe sisältää 181 vastaukset, 179 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 4 päivää, 21 tuntia sitten
tonhaapaedu-lapinamk-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
9.2.2025, 15:19 #53782
jaspertainiohotmail-comOsallistujaYksi suomalainen brändi, jota itse arvostan, on Marimekko. Marimekko on tunnettu ajattomasta ja rohkeasta muotoilustaan, erityisesti värikkäistä ja graafisista kuoseistaan. Se on brändi, joka yhdistää vahvasti suomalaisen designin ja kestävän kehityksen arvot.
11.2.2025, 19:21 #53789
rnadriedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan Jalostajaa, sillä se yhdistää laadukkaat raaka-aineet ja kotimaisuuden. Minulle tärkeintä on laatu ja joltain osin tuotteiden kotimaisuus. Muiden vastausten perusteella laatu on tärkeässä roolissa.
-
Tätä vastausta muokkasi 1 vuosi sitten
rnadriedu-lapinamk-fi.
16.2.2025, 14:20 #53813
enaatsaaedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan mm. Marimekkoa, Iittalaa ja Aarikkaa. Ne ovat kotimaisia design brändejä, joilla löytyy hintatasoltaan eri luokkaisia tuotteita. Näiden tuotteiden laatu on omalta kokemukseltani aina taattua, mistä itse pidän. Näitä brändejä näkee myös kansainvälisillä markkinoilla.
17.2.2025, 16:01 #53818
piilehtiedu-lapinamk-fiOsallistujaEnsimmäisenä tulee mieleen kotimaiset brändit Fazer ja Iittala. Luotettavia ja laadukkaita tuotteita. Jokaiselta löytyy kotoa jotain Iittalaa ja Fazerin tuotteita löytyy ihan varmasti ainakin viikottain ostoslistalta. Ja tietenkin Apple, puhelinta vaihtaessa en enää merkkiä vaihda.
21.2.2025, 16:38 #53827
t1isto00students-oamk-fiOsallistujaferrari. Pitkä historia ja tekee hyviä autoja
-
Tätä vastausta muokkasi 1 vuosi sitten
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.