Yrittäjäksi Lappiin

Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista Foorumit Yrittäjäksi Lappiin Foorumi Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)

Esillä 5 viestiä, 66 - 70 (kaikkiaan 183)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Yksi suomalainen brändi, jota itse arvostan, on Marimekko. Marimekko on tunnettu ajattomasta ja rohkeasta muotoilustaan, erityisesti värikkäistä ja graafisista kuoseistaan. Se on brändi, joka yhdistää vahvasti suomalaisen designin ja kestävän kehityksen arvot.

Arvostan Jalostajaa, sillä se yhdistää laadukkaat raaka-aineet ja kotimaisuuden. Minulle tärkeintä on laatu ja joltain osin tuotteiden kotimaisuus. Muiden vastausten perusteella laatu on tärkeässä roolissa.

Arvostan mm. Marimekkoa, Iittalaa ja Aarikkaa. Ne ovat kotimaisia design brändejä, joilla löytyy hintatasoltaan eri luokkaisia tuotteita. Näiden tuotteiden laatu on omalta kokemukseltani aina taattua, mistä itse pidän. Näitä brändejä näkee myös kansainvälisillä markkinoilla.

Ensimmäisenä tulee mieleen kotimaiset brändit Fazer ja Iittala. Luotettavia ja laadukkaita tuotteita. Jokaiselta löytyy kotoa jotain Iittalaa ja Fazerin tuotteita löytyy ihan varmasti ainakin viikottain ostoslistalta. Ja tietenkin Apple, puhelinta vaihtaessa en enää merkkiä vaihda.

ferrari. Pitkä historia ja tekee hyviä autoja

Esillä 5 viestiä, 66 - 70 (kaikkiaan 183)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.