Yrittäjäksi Lappiin

Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista Foorumit Yrittäjäksi Lappiin Foorumi Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)

Esillä 5 viestiä, 161 - 165 (kaikkiaan 183)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Arvostan Applea brändinä, koska minulla on heidän puhelin, tietokone sekä kuulokkeet jokapäiväisessä käytössä. Olen todennut Applen laitteet laadukkaiksi ja itselleni parhaiksi ja toimiviksi. Toinen ulkomainen brändi jota arvostan on Mercedes-benz. Tässäkin kohtaa olen itse todennut merkin luotettavuuden, ajomukavuuden sekä muut ominaisuudet toimiviksi jokapäiväiseen autoiluun. Kotimaisista brändeista arvostan mm. Elisaa, Marimekkoa sekä Lumenea. Nämä brändit ovat luotettavia sekä vastuullisia kotimaisia yrityksiä.

Arvostan kaikkia kotimaisia yrityksiä, mut Finlayson tulee ekana mieleen. Sillä on pitkä ja ainutlaatuinen historia ja vastuullisuus näkyy vahvasti. Ja erottuu rohkealla muotoilullaan.

Huomaan monelle samallaisia vastauksia ja ajatuksia Suomalaisista yrityksistä. Luotettavuus ja Vastuullisuus toistuu.

Arvostan Suomalaisia brändejä, kuten Fazer ja Valio. Koen, että laatuun voi aina luottaa ja yleensä valitsen tuotekategoriasta riippuen jonkin heidän tuotteensa. Muiden vastausten perusteella laatu ja kotimaisuus nousevat merkittävinä tekijöinä esiin.

Arvostan brändejä, joissa yhdistyy korkea laatu, hyvät arvot ja luotettavuus. Myös korkeampaa hintaa maksan mielelläni, mikäli tuote vastaa laatua, joka antaa huolettomuutta ja kestävyyttä. Myös vastuullisuus on hyvä asia brändillä. Esimerkki brändejä, joista pidän Mercedes-Benz, Apple, Marimekko, Valio, Iittala, Fazer ja Fiskars.

Arvostan suomalaisista brändeistä mm Abloy, Valio, Fiskars. Erityisesti Valioon on maitotilallisena suuri kosketuspinta ja tietää miten brändi on muodostunut ja mitä kaikkea se on vaatinut. Luotettavuus, kotimaisuus ja laatu lisäävät itselle arvoa ja merkityksellisyyttä. Myös muiden vastausten perusteella samat asiat ovat nousseet esille.

Esillä 5 viestiä, 161 - 165 (kaikkiaan 183)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.