Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
- Tämä aihe sisältää 241 vastaukset, 238 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 2 päivää, 13 tuntia sitten
maijakootagmail-com toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
1.9.2026, 17:51 #57083
elinmakiedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan Suomalaista Karhu-brändiä sen pitkän historian, kotimaisten juurien ja persoonallisen tyylin vuoksi. Sen tuotteissa yhdistyvät laatu, käytännöllisyys ja hyvä ulkonäkö. Mielestäni arvostettavan brändin tekee luotettavuus, tunnistettavuus, se että tuotteet vastaavat asiakkaan odotuksia. Kengissä arvostan erityisesti mukavuutta ja kestävyyttä.
3.9.2026, 17:24 #57089
ekalkajaedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan muutamia brändejä: Aarni kiehtoo luonnonmukaisuudellaan ja tyylikkäillä tuotteilla. Volvosta pidän turvallisuuden ja käyttömukavuuden sekä laadun vuoksi, Marimekko on klassikkobrändini ja jostain syystä Marimekon kupista juotuna kahvikin maistuu paremmalle kuin jostain toisesta kupista. Kaikkien brändien kohdalla asiakaspalvelun laatukin on priimaa ja palvelu merkitsee mulle paljon.
Esimerkiksi onnistuin hajottamaan Aarnin aurinkolaisen sangan, niin he hoitivat loistavasti korjauksen– jopa veloituksetta sain postittaa tuotteen sinne. Vain korjauksesta veloittivat jonkun pienen nimellisen summan. Saivat tällä asiakaspalvelullaan ikuisen asiakkaan ja lisäksi olen markkinoinut tätä asiaa sadoille muille =)Lukiessani muiden vastauksia niin luotettavuus, laatu olivat brändien arvojen kärjessä.
3.9.2026, 21:10 #57091
lauraahoedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan Marimekkoa. Se on tunnistettava ja erottuu muista yrityksistä selkeästi omalla tyylillään ja tunnetuilla kuoseillaan. Brändiin liittyy vahvasti suomalaisuus, laatu ja ajaton desing. Marimekko on onnistunut rakentamaan sellaisen brändin, joka jää mieleen.
-
Tätä vastausta muokkasi 2 viikkoa, 2 päivää sitten
lauraahoedu-lapinamk-fi.
6.9.2026, 09:46 #57097
eivaskaedu-lapinamk-fiOsallistujaitse arvostan brändejä, jotka valmistavat: kestäviä, laadukkaita ja luotettavia tuotteita. Minulle on tärkeää, että heidän arvonlupaukset pitävät paikkaansa ja tuotteet kestävät aikaa.
Kun itse käytännössä pidän tuotteesta ostan saman merkin tuotteita jatkossakin esim. Fiskars, Fazer, Haglöfs, Joutsen, Reima.7.9.2026, 10:57 #57102
niina-kaunismakiedu-lapinamk-fiOsallistujaItse olen ehkä vähän sokeasti merkkiuskovainen tiettyihin brändeihin. Esimerkiksi applen tuotteita käytän siksi, että olen tottunut niitä käyttämään ja käyttöjärjestelmät ovat mielestäni fiksuja. Brändi uskollisuus pohjautuu minulla aika tunnepainotteisesti. Olen valmis maksamaan enemmän hintaa laadusta, kuin halvoista kopioista.
-
Tätä vastausta muokkasi 2 viikkoa, 2 päivää sitten
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.