Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
- Tämä aihe sisältää 242 vastaukset, 239 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 1 päivä, 5 tuntia sitten
lakettunedu-lapinamk-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
7.9.2026, 13:25 #57104
jesmustoedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan Milwaukeeta koska omasta mielestäni heillä laatu on moitteetonta työkalut on oikeasti käyttöön tehty ja kestävät todella hyvin. Suunnitteluun ja insinöörityöhön tuntuu olevan panostettu paljon. Takuu asiat hoidetaan hyvin.
8.9.2026, 15:53 #57108
tsatomaaedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan Marimekkoa. Marimekkoa ajatellessa tulee mielikuva
Laadukkaasta ja kestävästä tuotteesta. Erityisesti laukut olen
Todennut kestäviksi, ja niistä olen valmis maksamaan. Marimekon
Maine on mielestäni kuitenkin kärsinyt viime vuosina, kun vuodevaatteiden
Kangas on muuttunut ja virheellisiä eriä on ollut myynnissä.8.9.2026, 15:58 #57109
tsatomaaedu-lapinamk-fiOsallistujaHei, olen samaa mieltä. Itselläni tuli ensiksi mieleen Marimekko, mutta myös Iittalaa pidän laadukkaana. Jos/kun maksan tuotteesta enemmän, niin odotan sen kestävän. Ostan myös sellaista, jonka uskon kelpaavan vuosia.
8.9.2026, 21:10 #57111
sevgi-ozan04gmail-com-2-2-2-2-2-2-2OsallistujaArvostan S-pankkia, sillä se on helppokäyttöinen, kuluton ja vastuullinen. Säästämisen ja sijoittamisen pystyy aloittamaan helposti. Henkilöstö on osaava ja helposti lähestyttävä. Pankki on luotettava ja olen itse käyttänyt sitä jo vuosia ongelmitta. Pidän myös siitä, että esimerkiksi tankkauksista ja ostoksista saa rahaa takaisin.
9.9.2026, 08:58 #57112
kumularaisagmail-com-2-2-2OsallistujaSuomalaisista brändeistä esim. Fazer- sen historian ja laadukkaiden tuotteiden takia- siinä korostuu luotettavuus ja myös maailman laajuinen suosio.
Toinen esimerkki Pentik- pienen paikkakunnan (Posio) yritys joka edelleen pitää suosionsa, ja kehittää ja uudistaa tuotteitaan jatkuvasti eli pystyy vastaamaan asiakkaiden odotuksiin ja kysyntään. Myös Pentik on pystynyt pitämään kiinni klassikoistaan vuosikymmenien ajan.Laatu ja luotettavuus näkyy muidenkin vastauksissa. Sitä siis arvostetaan.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.