Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)
- Tämä aihe sisältää 242 vastaukset, 239 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 3 tuntia, 11 minuuttia sitten
lakettunedu-lapinamk-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
9.9.2026, 15:16 #57113
zloukaedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan Marimekkoa brändinä. Marimekolla on helposti tunnistettava ja vahva tyyli . Marimekko erottuu tyylillään muista brändeista. Marimekosta tekee arvostettavan sen ajaton tyyli, suomalainen design ja hyvä laatu. Brändi on myös onnistunut uudistumaan vuosien aikana menettämättä omaa tunnistettavaa tyyliään.
9.9.2026, 16:26 #57115
sofkalliedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan itse kotimaisia brändejä esimerkiksi kotimaisen ruuan merkkejä. Koen, että on hyvä tukea kotimaisia brändejä.
9.9.2026, 21:25 #57117
tkoljoneedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan vaatebrändeissä Lululemonia ja Nikeä, koska käytän niitä paljon arjessa. Olen kokenut ne kestävinä ja laadukkaina. Tämä onkin varmasti osakseen mielukuvaa ja juuri kyseiset brändit ovat onnistuneet myymään minulle tämän ajatuksen, vaikka maailmalla onkin paljon muitakin laadukkaita kilpailevia bärndejä.
Suomalaisista brändeistä arvostan erityisesti ruuan valmistajia kuten Valiota. Ne kuvaavat itselle puhtautta ja kotimaisuutta.
13.9.2026, 09:45 #57124
anniimmoedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan brändeistä erityisesti Fiskarsia ja Fazeria. Näiden tuotteissa yhdistyy hyvä hinta-laatusuhde. Itselleni on tärkeää, että tuotteet ovat kestäviä ja laadukkaasti valmistettuja.
Monen mainitsema Marimekko on esimerkki brändistä, jota ennen arvostin suuresti, mutta tuotteiden laatu ei ole mielestäni viime vuosina enää ollut vastaava kuin aikaisemmin, joten tämä on vaikuttanut omaan mielikuvaani brändistä.
13.9.2026, 19:45 #57127
minpikkaedu-lapinamk-fiOsallistujaArvostan monia suomalaisia brändejä, mutta ennen kaikkea Koneen brändiä. Arvostan laatua ja luotettavuutta. Suosin kotimaisia brändejä esim marimekkoa, Iittalaa, Gugguuta ja Metsolaa.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.