Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2)
- Tämä aihe sisältää 92 vastaukset, 90 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 2 viikkoa, 2 päivää sitten
miltanenedu-lapinakm-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
16.8.2024, 11:49 #52986
japaasoedu-lapinamk-fi
OsallistujaOman ostoprosessin laukaisijana yleensä toimii huonontunut akun kesto tai jokin muu puhelimeen tullut vika. Ostoprosessi on helppo, sillä olen jo monta vuotta käyttänyt samaa merkkiä, malli on vain uudempi. Ennen ostopäätöstä luen ja vertaan puhelimen ominaisuuksia omaan sillä hetkellä olevaan puhelimeen.
17.8.2024, 11:50 #52989esiippoledu-lapinamk-fi
OsallistujaOstopäätöksen tekijöitä ovat minulle esimerkiksi kestävä akku, helppo käyttöjärjestelmä ja hyvä kamera. Kuitenkin minulla on luotto merkki. Luotan tähän puhelimen merkkiin, koska sen käyttöjärjestelmä on selkeä ja helppo käyttää, lisäksi kamera on hyvä. Joten kaikki vaatimukseni täyttyvät.
19.8.2024, 12:57 #52995eerkheikedu-lapinamk-fi
OsallistujaOstoprosessini laukaisijana on yleensä akun kapasiteetin heikentyminen, joka saa harkitsemaan uuden puhelimen ostamista. Alan selaamaan netistä mahdollisia vaihtoehtoja. Luen eri puhelimien ominaisuuksia ja vertailen niitä keskenään. Lisäksi luen muiden kirjoittamia arvosteluja minua kiinnostavista malleista. Itselleni tärkeää puhelimessa on erityisesti hyvä akku ja nopea lataaminen, ja lisäksi hyvä kamera. Haluan myös puhelimen olevan melko uusi, että siihen on saatavilla päivityksiä myös tulevaisuudessa. Ostopaikaksi valitsen sellaisen turvalliselta tuntuvan sivuston, joka tarjoaa edullisinta hintaa.
19.8.2024, 15:40 #52996jraasakkedu-lapinamk-fi
OsallistujaYleensä ostoprosessin käynnistää puhelimesta huonontunut akku tai että puhelin alkaa toimimaan hitaasti. Luotan saman merkin tuotteisiin koska ne toimivat keskenään moitteettomasti sekä uuden puhelimen käyttöön otto on tehty kyseisellä merkillä erittäin helpoksi. Yhteystiedot ja kuvat sekä muut tiedostot siirtyvät automaattisesti uuteen puhelimeen. Harkitsen kuitenkin kyseisen merkin eri malli vaihtoehtoja tarkasti. Mallin valitsemiseen vaikuttaa sen hinta sekä ulkonäkö. Pyrin kuitenkin katsomaan uuden puhelimen ostamisen ajankohtaa. Olisiko mahdollisia tarjouksia tulossa tai uusia malleja.
20.8.2024, 14:09 #52999etapiolaedu-lapinamk-fi
OsallistujaViimeisimmän puhelimen ostoprosessi käynnistyi siitä, että vanhaan puhelimeen ei ollut tullut aikoihin käyttö- ja tietoturvapäivityksiä, mikä on minusta ihan käsittämätöntä, että näin kuluttaja tavallaan pakotetaan ostamaan uusi puhelin, vaikka vanha puhelin olisi vielä muuten käyttökuntoinen. Minulla ei ollut kuin yksi merkkivaihtoehto, ja nyt kyseinen valmistajaa näyttää tarjoavan kuusi vuotta tietoturvapäivityksiä uusiin puhelimiin. Koska merkki ja malli oli selvillä, niin seuraavaksi tutkin mistä saan kys. puhelimen halvimmalla ja oikeissa väreissä ja tilasin sieltä.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.