Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
hmakine2edu-lapinamk-fiOsallistujaTapauksia joissa myynti ollut epäeettistä mielestäni on Black Friday. Hintoja korotetaan noin 30pv aikaisemmin jotta voidaan Black Friday tarjouksena mainostaa “suuresti alennettuja hintoja” mutta todellisuudessa hinnat ovat joko normaaleja hintoja tai muutaman kympin halvempia.
Myös autojen myynti on ajoittain ollut epäeettistä. Autoja mainostetaan pitkäikäisinä, hyvin huollettuina jne mutta kun ostat auton, on perävalotakuu eli kun nimet on paperissa, voi auto olla täysin ruosteessa ja mennä viikon päästä vaihtoon.
5.8.2025, 14:16 vastauksena käyttäjälle: Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3) #54929
hmakine2edu-lapinamk-fiOsallistujaPerinteiset brändit tulevat minullakin mieleen (Finlayson, Fazer ym.) Heidän mainostus ja markkinointi on laajaa ja kattavaa, mieleenpainuvaa. Myös itse pidän Aarni ja Viona Blu tuotteista, koska tekevät nykyajan designiin sopivia ajattomia tuotteita uusiokäyttömateriaaleista.
5.8.2025, 13:48 vastauksena käyttäjälle: Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2) #54927
hmakine2edu-lapinamk-fiOsallistujaOstoprosessin laukaisijana on usein akun heikkous tai päivitysten loppuminen, jonka vuoksi puhelimen käytön nopeus hidastuu. Tiedot uudesta puhelimesta etsin netin kautta, vertaillen hintoja, kokoa, prosessoreita sekä kameran tehokkuuksia. Arvostelut ovat myös osallaan puhelimen valinnassa. Paras kombinaatio edellämainituista ominaisuuksista vie voiton, jonka jälkeen vertailen eri sivustoja, josta puhelimen voin hankkia parhaalla mahdollisella hinnalla. Ostan puhelimen luotettavalta taholta, jossa olen ehkä ennenkin asioinut tai jos en, luen arvosteluja nettisivun toiminnasta muilta asiakkailta.
-
JulkaisijaArtikkelit