Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2)
- Tämä aihe sisältää 159 vastaukset, 155 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 4 viikkoa sitten
jannpitkedu-lapinamk-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
30.7.2025, 00:10 #54903
rantinsaulapland-fiOsallistujaostan uuden, kun vanha ei enää toimi. Uudessa minulle merkitsee kameran laatu ja muistin suuruus. Myös helppo nouto tai ilmaiset postikulut antavat viimeisen sanan, mistä sen hankin. En halua maksaa mitään ylimääräistä. Käytän mieluummin paljon aikaa puhelimen kokemuksien tutkimiselle.
5.8.2025, 13:48 #54927
hmakine2edu-lapinamk-fiOsallistujaOstoprosessin laukaisijana on usein akun heikkous tai päivitysten loppuminen, jonka vuoksi puhelimen käytön nopeus hidastuu. Tiedot uudesta puhelimesta etsin netin kautta, vertaillen hintoja, kokoa, prosessoreita sekä kameran tehokkuuksia. Arvostelut ovat myös osallaan puhelimen valinnassa. Paras kombinaatio edellämainituista ominaisuuksista vie voiton, jonka jälkeen vertailen eri sivustoja, josta puhelimen voin hankkia parhaalla mahdollisella hinnalla. Ostan puhelimen luotettavalta taholta, jossa olen ehkä ennenkin asioinut tai jos en, luen arvosteluja nettisivun toiminnasta muilta asiakkailta.
13.8.2025, 13:07 #54975
jansku-beegmail-comOsallistujaKäytän yleensä puhelimeni “loppuun”, joten kun vanhassa alkaa olemaan jotain vikaa, alan katselemaan uutta. Tärkein ominaisuus itselleni on ollut kamera. Mutta viimeksi vaihdoin merkkiä ja päädyin merkkiin, jossa uutena ominaisuutena oli pikalataus. Kamera taas oli huono. Tästä huolimatta aion pysyä samassa merkissä, koska nyt tärkeimmät ominaisuudet puhelimessa ovat kamera ja juuri tuo pikalataus ominaisuus.
Hinta määrittää valintaa paljon. En halua satsata puhelimeen useita satoja euroja. Puhelimien ulkonäöissä ei nykyisin ole paljoa eroa ja käytän suojakuoria, joten puhelimen värilläkään ei ole merkitystä.
Tutkin puhelimien ominaisuuksia ja hintoja netissä ja ostan yleensä sieltä, josta halutun mallin saa edullisimpaan hintaan. Ihan mistä verkkokaupasta en kuitenkaan, koska minulle on tärkeää, että mahdollisen takuun piikkiin menevän vian ilmentyessä, haluan että takuuasiat, kuten palautus jne sujuvat mahdollisimman sujuvasti.13.8.2025, 15:49 #54979
kepohjoledu-lapinamk-fiOsallistujaOstoprosessin laukaisee yleensä sen hetkisen älypuhelimen kunnon huonontuminen ja halu siksi vaihtaa uuteen. Itse ostan aina saman merkin puhelimen, sillä halu opetella käyttämään toisen merkin käyttöjärjestelmää on pyöreät nolla. Lisäksi en lähde herkästi vaihtamaan merkkiä, jonka olen kokenut hyväksi.
14.8.2025, 20:23 #54980
akujasaledu-lapinamk-fiOsallistujaOstopäätösprosessi on suoraviivainen ja nopea. Luotan samaan merkkiin, ja hankin parin vuoden välein uusimman mallin hinnasta riippumatta.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.