Ostin tammikuussa uuden puhelimen, koska vanha oli käytetty loppuun. Käyttöikä oli neljä vuotta ja olin pitkittänyt uuden ostoa yli puoli vuotta. Näyttö oli rikki, akku oli heikko ja kaiutin ei toiminut. Uuden hankkimisessa käytin apuna eri verkkosivuja ja vertailin eri malleja, kysyin myös kavereilta ja tuttavilta kokemuksia eri mallin puhelimista. Niiden perusteella tein päätöksen puhelimen hankinnasta.