Yrittäjäksi Lappiin

Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista Foorumit Yrittäjäksi Lappiin Foorumi Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3)

Esillä 5 viestiä, 56 - 60 (kaikkiaan 84)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #53707

    Arvostan kotimaisista brandeista mm. Iittalaa ja Marimekkoa. Tuotteet ovat hintatasoltaan sekä keskihintaisia että kalliimpia, aina taattu laatu. Marimekko on tunnettu myös kansainvälisillä markkinoilla brandistaan ja laadusta.

    #53715

    Arvosta kotimaista Takomo golfia. He tekevät laadukkaita golfmailoja ja ovat rakentaneet toimivan mailabrändin. Mielestäni Takomogolf on alkanut hyvin rakentamaan vetovoimaansa ja sillä on mahdollisuus kilpailla isojen golfmailabrändien kanssa.
    Muiden vastauksissa tuli esiin kotimaisuuden arvostus.

    #53719

    Päivittäisessä arjessa huomaan arvostavani kotimaisista yrityksistä erityisesti Valion brändiä. Valio on tehnyt pitkäjänteistä ja johdonmukaista brändityötä tuloksekkaasti. Maidosta tulee väistämättä mieleen Valio. Valiosta tulee mieleen terveellisyys, vastuullisuus ja kotimaisuus. Lisäksi sen pakkaukset ovat houkuttelevia ja uutuustuotteet mielenkiintoisia, joka edesauttaa Valion tuotteiden valinnassa.

    #53742

    Arvostan suomalaisia pitkään markkinoilla olleita brändejä (Iittala, Marimekko, Nanso, Fazer). Kotimaisuus sekä vanha brändi tuovat mieleeni luotettavuuden, laadukkuuden – vastaavanlaisia ajatuksia näyttäisi olevan myös muiden vastauksissa.

    #53749

    Arvostan erityisesti Applea brändinä. Se ei ole pelkästään tuote, vaan kokonaisvaltainen kokemus, joka yhdistää huipputeknologian ja tyylin. Apple on onnistunut luomaan brändin, joka ei vain vastaa asiakkaidensa tarpeisiin, vaan myös herättää tunteita ja luo uskollisuutta. Apple on ollut edelläkävijä designissa ja käyttömukavuudessa

Esillä 5 viestiä, 56 - 60 (kaikkiaan 84)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.