Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
marviljaedu-lapinamk-fiOsallistujaOlen törmännyt, että perheessämme on vanhalle ihmisille myyty aivan liian hienoa ja kallista kodinkoneliikkeessä ja käytetty hänen tietämätöntä tilaansa hyväksi.
Kuten yllä moni on sanonut, niin olen myös törmännyt tällaiseen että esimerkiksi Black Friday-alennuksien aikaan hinnat on ensin nostettu todella korkealle ja alennusaikaan sitten myydään muka todella hyvällä alennuksella.
5.3.2025, 09:57 vastauksena käyttäjälle: Brändin ja tarinallisuuden merkitys markkinoinnissa (mod 3 / op 3) #53867
marviljaedu-lapinamk-fiOsallistujaNo ensimmäisenä tuli mieleen Finlayson. Heillä on somessa paljon kantaaottavaa ja mielenkiintoista sisältöä ja heidän arvonsa kohtaavat omani. Marimekko on myös toinen jota arvostan kotimaisuuden ja laadukkaiden tuotteiden vuoksi.
2.3.2025, 16:56 vastauksena käyttäjälle: Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2) #53846
marviljaedu-lapinamk-fiOsallistujaKännykän ostamisen tarve minulla herää yleensä siinä vaiheessa, kun vanha puhelin alkaa tökkimään eli sovellukset eivät avaudu, lataudu tai akku alkaa tyhjenemään, kuin itsestään. Minulla on itselläni aika hyvä tietotaito puhelimiin liittyen, mutta yleensä vielä konsultoin alalla olevaa ystävää, että onko järkevää sijoittaa iso summa rahaa nyt uusimpaan malliin. Yleensä ostan uusimman mallin tietyltä merkiltä, koska oletan sen kestävän taas monta vuotta eteenpäin ja on myös hieno tunne saada jotain aivan uutta ja nykyaikaista käsiinsä. Oston yleensä ajoitan alekampanjoihin tai Black Friday-tarjouksiin mitä tulee isoihin hankintoihin, mutta harvemmin aivan uudet puhelimien mallit menevät heti alennukseen niin ostan sen osamaksulla liittymäni tarjoavalta yritykseltä laskujen maksujen helppouden ja pienten korkokustannusten takia.
-
JulkaisijaArtikkelit