Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2)
- Tämä aihe sisältää 206 vastaukset, 201 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 4 päivää sitten
saga-forsell04gmail-com toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
26.8.2025, 11:50 #55144
imatkaseedu-lapinamk-fiOsallistujaAlan etsiä uutta puhelinta, kun vanha alkaa reistailla. Olen merkkiuskollinen, joten vertailen vain saman merkin uusia malleja ja valitsen niistä itselleni sopivimman. Valintani perustuu omiin tarpeisiini. Olen myös tottunut ostamaan puhelimet samasta kaupasta. Vaikka tarkastelen välillä hintoja muissa liikkeissä, ne ovat yleensä samat, joten valitsen tutun ja turvallisen paikan.
28.8.2025, 06:45 #55184
manjarviedu-lapinamk-fiOsallistujaEtsin uutta puhelinta, kun itselleni tulee ajatus “mun pitää ostaa uusi puhelin” tai kun teknologia on kehittynyt eteenpäin. Olen merkkiuskollinen ja ostan yleensä kyseisen brändin lippulaivapuhelimen, mutta tärkeimpinä ominaisuuksina pidän kameraa ja suorituskykyä. Pyrin kilpailuttamaan puhelimen hinnan eri operaattoreiden ja elektroniikkaliikkeiden välillä – plussana operaattoreilla on usein pidennetty takuuaika.
28.8.2025, 15:47 #55204
valkhanjigmail-comOsallistujaOstoprosessin laukaisija on yleensä joko käyttöliittymän vanhentuminen tai akun reistailu. Etsin tietoa vaihtoehdoista vertailuartikkeleista ja valitsen uuden puhelimen yleensä suorituskyvyn ja taidealalle sopivan kameran perusteella. Ostan puhelimen sieltä, mistä sen saa halvimpaan hintaan.
28.8.2025, 17:28 #55210
tihynyneedu-lapinamk-fiOsallistujaOstan uuden puhelimen, kun aikaisempi puhelin ei meinaa enää toimia kunnolla (puhelimen hidastuminen, akkuongelmat). Yleensä puhelin kestää käytössä noin 3-4 vuotta. Vertailen hintoja eri myyjien välillä, ja ostan puhelimen sieltä mistä sen saa ostettua edullisimmin. Olen merkkiuskollinen, ja päivitän aina merkin sen hetkiseen uusimpaan malliin.
28.8.2025, 21:21 #55212
htalmaedu-lapinamk-fiOsallistujaAlan harkita puhelimen vaihtoa, kun akun kesto alenee ja toiminnot hidastuvat. Keskimäärin vaihdan puhelinta noin 4-5 vuoden välein. Varsinainen vaihto on helppoa. Pysyn samassa luotettavassa ja itselle sopivassa merkissä, päivitän vain mallin uudempaan. En osta aina ihan uusinta, malli saattaa olla myös uusinta edeltävä. Hintakin vähän vaikuttaa valintaan. Kameran laatu on silti erittäin tärkeä kriteeri puhelinta valittaessa.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.