Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2)
- Tämä aihe sisältää 206 vastaukset, 201 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 10 tuntia, 42 minuuttia sitten
saga-forsell04gmail-com toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
16.1.2026, 21:40 #56342
ajunnulaedu-lapinamk-fiOsallistujaYleensä päädyn ostamaan uuden puhelimen, kun edellisen toiminnallisuus alkaa heiketä (akun kesto), puhelimeen ei löydy enää sopivia kuoria ja uudemmassa mallissa on jotain parempia ominaisuuksia, kuten parempi kamera.
17.1.2026, 09:45 #56346
joylinenedu-lapinamk-fiOsallistujaOma älypuhelimen ostokokemukseni on edellä vastanneiden kanssa hyvinkin samanlainen. Osa kertoi luottavansa tiettyyn merkkiin ja näin itsekin olen tehnyt harkitessani uuden älypuhelimen ostoa. Olen myös muiden kanssa siinä samanlainen, että ostopäätös on minullakin hyvin suoraviivainen. Tarve hankkia uusi älypuhelin – kävelen kauppaan – katson halvimman – ostan sen. Saatan kuitenkin selailla puhelimia jonkin verran esimerkiksi alennusmyynneistä, vertaillen samalla puhelimien ominaisuuksia. Myös asuinpaikkakuntani vaikuttaa älypuhelimen ostoon. Asun maaseudulla, joten en tarvitse hienoa puhelinta uusimmilla ominaisuuksilla. Ne ominaisuudet kun eivät täälä maaseudulla kuitenkaan tule käyttöön rajallisten verkkoyhteyksien vuoksi. Ainut asia, johon voisin puhelimen ostossa jatkossa panostaa, olisi hyvä puhelimen kamera.
19.1.2026, 13:21 #56387
krlehtoledu-lapinamk-fiOsallistujaOstoprosessin aloittaminen itselläni alkaa päivitysten loppumisesta, turvallisuus tärkeä koska käytän omaa mobiililaitetta työtehtävissäni. Akun kunnon heikkeneminen ja kameran sumeiden vuoksi alan miettimään puhelimeni päivitystä uudempaan. Olen merkkiuskollinen ja käytän samaa merkkiä vuodesta toiseen.
19.1.2026, 15:48 #56396
viivimikkolahotmail-fi-2-2-2OsallistujaYleensä päivitän uuteen malliin kun esimerkiksi akun kunto on heikentynyt. Luotan aina samaan merkkiin, enkä sen kummemmin vertaile malleja keskenään, vaan päädyn yleensä ostamaan aina uusimman joka on markkinoilla. Ostan puhelimen yleensä myös samasta paikasta, koska liittymäasiakkaana saan laitteelle pidennetyn takuun.
20.1.2026, 19:35 #56455
eeli-huhtalagmail-comOsallistujaOstoprosessi lähtee liikkeelle uuden laitteen tarpeesta, joka syntyy minulla huonosta toimivuudesta tai päivitysten puuttesta. Selvitän haluamani uuden puhelimen mallin verraten edelliseen ja kun sopiva löytyy, etsin liikkeen joka tarjoaa sen edullisimmin.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.