Yrittäjäksi Lappiin

Esillä 5 viestiä, 16 - 20 (kaikkiaan 51)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Ostan uuden puhelimen silloin, kun vanhan puhelimen akku alkaa olemaan jo niin huonossa kunnossa, että puhelinta pitää ladata useamman kerran päivän aikana tai, että näyttö on rikki puhelimesta.
    Puhelimen merkkiä en mieti, koska olen käyttänyt aina IPhonea enkä siitä luovu ja ostan puhelimen aina samasta liikkeestä eli DNA, koska olen saanut sieltä aina hyvää palvelua ja vertailujen kannalta, siellä on myös halvimmat puhelimet.
    IPhonen merkkiä mietin aina siltä kannalta, että mikä on halvin sillä hetkellä.

Viimeisimmät puhelinostokset on tehty lapsille. Yleensä stressaannun / ärsyynnyn suunnattomasti kun älylaite on rikki ja uusi pitää hankkia. En juurikaan pidä näiden laitteiden ostamisesta, koska minua ei hirveästi kiinnosta tällaiset laitteet, toki käytän koko ajan, mutta en ole tarkkaan tutustunut niiden teknisiin ominaisuuksiin.
    Joten en vertaile, kävelen ensimmäiseen kauppaan missä on vähiten jonoa, katson kohtuuhintaisen laitteen ja mielellään tietyltä merkiltä ja ostan laitteen pois.

Myyjien jatkuva lisälaitteiden myyminen saa sapen kiehumaan, koska jos en niistä tiedä / ymmärrä tulee olo, että minua vain huijataan ostamaan koko ajan kaikkea lisää :D.

Ostan puhelimen aina vaan tarpeeseen, edellisen käyttöiän tullessa päätökseen. Vertailen tiettyjen tuotemerkkien hintoja ja kameroita ja valitsen tilanteeseeni sopivimman. En koskaan osta lippulaiva mallia vaan pitäydyn vanhemmissa malleissa halvemman hinnan vuoksi. Viimeisimmän puhelimeni tilasin verkosta valmistajan sivuilta. Päätökseni tein silloisella opiskelija alennuksella mitä valmistaja tarjoaa tuotteistaan ja hinnan laskettua uuden mallin ilmestyttyä.

Ostoprosessin laukaisijana toimii vanhan puhelimen päivitys uuteen ja yleensä vanhan puhelimen akkuongelmat. Haen verkkosivuilta tietoa puhelimista ja vähän katselen mikä malli olisi parhain. Toisia merkkejä en katso, koska pysyttelen yhdessä ja tutussa käyttöjärjestelmässä. Sitten kun olen päättänyt mene liikkeeseen kyselemään puhelimesta tai jos lähellä on tulossa vaikka blackfriday alennusmyynti niin katson jos se tulisi alennukseen.

Uuden puhelimen hankinta tulee ajankohtaiseksi, kun akku ei enää kestä tai puhelin hajoaa. Seurailen useita kuukausia hintoja eri nettisivuilta ja käyn kokeilemassa puhelinta myymälässä. Vertailen paljon, myös kylkiäisenä saatavat tuotteet ratkaisevat.

Esillä 5 viestiä, 16 - 20 (kaikkiaan 51)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.