Yrittäjäksi Lappiin

Esillä 4 viestiä, 271 - 274 (kaikkiaan 274)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Ostoprosessin käynnisti tarve ostaa uusi päivitetty puhelin. Edellisen tullessa tiensä päähän tarvitsin uuden puhelimen ja joulun aikaan oli hyviä tarjouksia, joten menin yhdessä puolisoni kanssa ostamaan kivijalkaliikkeestä uudet puhelimet. Tärkeintä minulle oli saada kokeilla puhelinta ennen kuin teen ostopäätöksen. Ennen ostosta olen toki kuullut muilta ihmisiltä, mikä olisi hyvä puhelin ja mitä he suosittelisivat, jonka jälkeen myyjä saa vielä kertoa minulle lisää, kun esitän tarkentavia kysymyksiä.

Maija Kootamaijakootagmail-com
    Osallistuja

Puhelimen ostoprosessi lähtee itselläni tarpeesta uuteen puhelimeen. Itse olen vuosia luottanut samaan merkkiin, joten ostopäätöksen tekeminen on minulle helppoa. Ostan yleensä uusimman mallin, ja vertailen sen hintoja eri kaupoissa. Päädyn yleensä ostamaan puhelimen kaupasta, jossa se on edullisin.

Puhelimen ostoon vaikuttaa ennen kaikkea tarve. Puhelimen osto on harkittu päätös, ja alkaa siinä vaiheessa, kun aiempi alkaa tulemaan tiensä päähän. Ostotilanteessa vertailen malleja ja ominaisuuksia. Kun olen löytänyt sopivan mallin, vertailen hintoja lähtökohtaisesti jälleenmyyjien verkkosivuilla. Suosin tilaamista, sillä se nopeuttaa asiointia.

Esillä 4 viestiä, 271 - 274 (kaikkiaan 274)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.