Yrittäjäksi Lappiin

Esillä 5 viestiä, 76 - 80 (kaikkiaan 94)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Huonontunut akku tai jokin vika. Vuosia merkkiuskollisena ja vaihtanut aina vaan uudempaan malliin. Hyödyntänyt erilaisia kampanjoita, jotta saanut puhelimen edullisemmalla hinnalla.

Ostan tarpeeseen. Edellisen puhelimen rikkoutuessa tai tullessa muuten tiensä päähän. Puhelin on minulle pakollinen esine. En pidä puhelinta merkityksellisenä, enkä halua sijoittaa siihen paljoa rahaa. Hankin edullinen version joka vastaa käyttötarvetta. Minulla on muutama merkki jota suosin aikaisemman kokemuksen perusteella. Ensisijaisesti ostan paikallisesta kivijalkaliikkeestä. Mikäli haluamaani merkkiä/ mallia ei ole saatavilla paikallisessa myymälässä tilaan tuotteen tutusta verkkokaupassa

uuden puhelimen ostoprosessi alkaa kun vanhasta alkaa tulla käyttökelvoton. Aloitan monesti tutkimalla puhelin tarjontaa jo hieman aikaisemmin. Tärkeintä itselleni on löytää puhelin mahdollisimman hyvällä hinta-laatu suhteella. Tärkeimpänä ominausuutena pidän kameran laatua. Iphonet tippuu heti pois, sillä hinta ei vastaa laatua. Halvimmista malleista ja merkeistä pysyn pois, sillä kokemuksen mukaan nämä hajoavat todella nopeasti. Monesti valitsemaan 5 eri puhelin mallin välillä ja tällöin olen jo tarkkaillut mallien hintakehitystä esim. hintaoppaan kautta ja päädyn puhelimeen, joka on selkeästi paras hinta-laatu suhteeltaan omassa hintaluokassaan.

Ostoprosessin laukaisijana on vanhan puhelimen toimivuus, akun kapasiteetti ja mahdolliset muut haasteet vanhan puhelimen kanssa. Yleensä käytän aina samaa merkkiä, joten valinta on helppo. Tutkin vanhempaa ja uudempaa mallia, mistä kannattaa maksaa. Yleensä puhelimen valitsen, mistä helpoiten ja luontevammin saa. Tottakai hinta vaikuttaa asiaan.

Esillä 5 viestiä, 76 - 80 (kaikkiaan 94)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.