Yrittäjäksi Lappiin

Esillä 5 viestiä, 216 - 220 (kaikkiaan 240)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Ostin tammikuussa uuden puhelimen, koska vanha oli käytetty loppuun. Käyttöikä oli neljä vuotta ja olin pitkittänyt uuden ostoa yli puoli vuotta. Näyttö oli rikki, akku oli heikko ja kaiutin ei toiminut. Uuden hankkimisessa käytin apuna eri verkkosivuja ja vertailin eri malleja, kysyin myös kavereilta ja tuttavilta kokemuksia eri mallin puhelimista. Niiden perusteella tein päätöksen puhelimen hankinnasta.

Aleksi Pitkänenalpitkanulapland-fi
    Osallistuja

Henkilökohtaisessa käytössä olen luopunut älypuhelimesta, mutta työpuhelimen ratkaisee hinta

Ostoprosessi lähtee yleensä liikkeelle siitä, kun muisti alkaa vanhasta puhelimesta loppumaan. Käytän ainoastaan yhtä merkkiä, koska tykkään käyttöjärjestelmästä. Joten hinnasta riippumatta ostan yleensä uusimman mallin mikä on ilmestynyt.

Sameli Saaniossaanioulapland-fi
    Osallistuja

ostopäätös puhelimelle lähtee poikkeuksetta tarpeesta. Puhelin on nykypäivänä lähes pakollinen työkalu ja usein perustelenkin uuden puhelimen valintaa sillä, että tarvitsen työssäni mahdollisimman hyviä työkaluja, eli laadukasta puhelinta. Käytän myös puhelinta enemmän kuin mitään muuta laitetta, joten koen olevan perusteltua panostaa siinä laatuun ja hyvään käyttöliittymään.

Emmi Vimparievimpariulapland-fi
    Osallistuja

Ostopäätösprosessi:

Ostan tarpeeseen. Käytän puhelimeni sen käyttöikään asti tai kunnes puhelimeen tulee jokin vika esim. Akku alkaa vioittelemaan.

Etsin tietoa eri puhelinmalleista netistä. Katson ensin hintaa ja millä käyttöjärjestelmällä puhelin toimii. Valitsen yleensä Android-käyttöjärjestelmällä toimivan tottumuksesta ja, koska en ole koskaan omistanut iPhonea, joten iPhonen käyttöjärjestelmä ei ole tuttu minulle.

Valitsen yleensä puhelimen puhelinkaupasta, josta saan puhelimen heti käteen konkreettisesti.

Esillä 5 viestiä, 216 - 220 (kaikkiaan 240)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.