Yrittäjäksi Lappiin

Esillä 216 viesti (kaikkiaan 216)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #56951

    Ostin tammikuussa uuden puhelimen, koska vanha oli käytetty loppuun. Käyttöikä oli neljä vuotta ja olin pitkittänyt uuden ostoa yli puoli vuotta. Näyttö oli rikki, akku oli heikko ja kaiutin ei toiminut. Uuden hankkimisessa käytin apuna eri verkkosivuja ja vertailin eri malleja, kysyin myös kavereilta ja tuttavilta kokemuksia eri mallin puhelimista. Niiden perusteella tein päätöksen puhelimen hankinnasta.

Esillä 216 viesti (kaikkiaan 216)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.