Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2)
- Tämä aihe sisältää 238 vastaukset, 233 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 3 tuntia, 49 minuuttia sitten
niikumpuedu-lapinamk-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
18.8.2026, 20:15 #57010
aaltonen-lindaoutlook-comOsallistujaKun puhelimen akku rupeaa tulemaan tiensä päähän. Ostoprosessi ei ole pitkä, haluan saman merkin puhelimen mutta uusimman mallin. Syy tähän on se että kyseinen merkki on ollut luotettava ja olen tykästynyt puhelimen käyttöön. Hinta ja laatu kohtaavat. Yleensä osto ajoittuu Black Fridayn lähettyville ja ostan aina tutulta myyjältä, johon minulla on jo monen vuoden asiakassuhde ja on osoittautunut edullisimmaksi paikaksi.
19.8.2026, 09:25 #57011
takamaalauragmail-comOsallistujaOstoprosessi alkaa nykyään tarpeesta, silloin kun entinen puhelin on tiensä päässä esim akku. Ostan yleensä suhteellisen halvan puhelimen ja saman merkin kuin aiemmin.
19.8.2026, 12:05 #57012
anniimmoedu-lapinamk-fiOsallistujaOstoprosessin laukaisija on myös omalla kohdallani yleensä akkuongelmat tai halu päivittää nykyinen laite uudempaan. Pitäydyn saman merkin tuotteissa, joten ostoprosessi on melko suoraviivainen, kun ostan uudemman mallin samalta valmistajalta.
19.8.2026, 14:35 #57015
tinsalonedu-lapinamk-fiOsallistujaOstoprosessin laukaiseen puhelimen rikkoutuminen tai muu vika puhelimessa. Olen merkkiuskollinen, mutta minulla ei ole tarvetta ostaa heti uusinta mallia vaan yleensä mietin uuden puhelimen hankintaa pitkään. Vertailen hintoja eri liikkeiden välillä, jos jossakin haluamani puhelin sattuisi vaikka olemaan tarjouksessa.
19.8.2026, 18:04 #57016
noora-salokangasedu-lapinamk-fiOsallistujaOstopäätöstäni ohjaa ainoastaan hinta.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.