Yrittäjäksi Lappiin

Esillä 2 viestiä, 241 - 242 (kaikkiaan 242)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Ostoprosessin kohdallani laukaisee yleensä edellisen puhelimen rikkoutuminen tai akun kestoon liittyvät ongelmat. Pysyn saman merkin tuotteissa, sillä olen jo vuosia ollut tyytyväinen niiden laatuun, joten vertailuni keskittyy mallien keskinäisten ominaisuuksien vertailuun.
    Haen tietoa verkosta ja vertailen eri jälleenmyyjiä löytääkseni valitsemani tuotteen edullisimmin. Minulle merkittävää on tuotteen kokonaishinta, joten esimerkiksi 24kk koroton maksuaika ei tuo itselleni lisäarvoa.

Älypuhelimen ostoprosessi alkaa minulla yleensä siitä, että vanha puhelin ei enää vastaa tarpeitani esimerkiksi akun heikentymisen, hidastumisen tai rikkoutumisen vuoksi. Uutta puhelinta etsiessäni vertailen vaihtoehtoja internetissä, kauppojen verkkosivuilla ja luen käyttäjien kokemuksia ja arvosteluja. Valinnassa minulle tärkeitä asioita ovat hinta, kameran laatu, akun kesto, tallennustila ja se, että puhelin kestää käytössä useamman vuoden. Kun sopiva puhelin on löytynyt, vertailen vielä hintoja eri kaupoissa ja valitsen ostopaikan hinnan, tarjousten, saatavuuden ja kaupan luotettavuuden perusteella.

Esillä 2 viestiä, 241 - 242 (kaikkiaan 242)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.