Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Markkinoinnin kilpailukeinot ja kanavat (mod 3 / op 2)
- Tämä aihe sisältää 76 vastaukset, 75 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 23 tuntia, 26 minuuttia sitten
enaatsaaedu-lapinamk-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
4.9.2024, 14:16 #53081
rjuutineedu-lapinamk-fi
OsallistujaYleensä ostoprosessini alkaa kun puhelimeen ilmestyy jokin vika joka haittaa sen käyttöä, kuten esimerkiksi huonontunut akku. Sen jälkeen alan rajaamaan mitä uudelta puhelimeltani haluan ja mikä on budjettini jonka sen hankkimiseen haluan käyttää. Sitten alan etsimään netistä tietoa mahdollisista vaihtoehdoista ja vertaamaan niitä keskenään mikä olisi juuri minun tarpeilleni sopivin. Kun mahdollinen puhelin löytyy etsin tietoa vielä juuri siitä tutkimalla siitä annettuja arvosteluja niin asiantuntija arvosteluja kuin kuluttaja arvosteluja. Jos arvostelut vakuuttavat minut puhelimen toimivuudesta päädyn ostamaan sen.
5.9.2024, 12:35 #53091juusiniiedu-lapinamk-fi
OsallistujaOstoprosessin laukaisee yleensä puhelimen huonontunut akun kesto ja kun puhelin ei jaksa enää pyörittää uusimpia päivityksiä tehokkaasti. Olen merkille vannoutunut, joten merkin ollessa valmis päädyn useimmiten uusimpaan malliin joka on julkaistu. Jos vaihto ei ole täysin pakollinen tehdä heti, niin yleensä odotan uusimman mallin. Pyrin etsimään netistä liikkeen, joka myy puhelinta kaikista halvimmalla tai jos on jotain omia jäsenalennuksia niin sitten ne määräävät, että mistä puhelimen ostan.
8.9.2024, 08:27 #53102ktlinkasegmail-com
OsallistujaI buy a new phone when my old one shows signs of dying soon. What matters for me is 2 sim card slots, good enough memory and also great battery life. I’d look for a phone with the best quality-price ratio.
9.9.2024, 14:03 #53103tuuseppaedu-lapinamk-fi
OsallistujaUuden puhelimen ostoprosessiin saan sykäyksen yleensä tarpeesta päivittää entinen puhelin. Laitteen suorituskyvyssä tai ominaisuuksissa voi ilmetä puutteita. Luotan tuttuun merkkiin. Puhelinta valitessa keskityn itselleni olennaisiin ominaisuuksiin: nopea suoritin ja hyvä kamera. Etsin kiinnostavista malleista esittelyitä ja arvosteluja, joiden perusteella teen lopullisen valintani. Useimmiten ostan puhelimen tutusta liikkeestä tai sen verkkokaupasta. Vien myös samalla vanhan puhelimen kierrätykseen ja saan hieman hyvitystä uuden puhelimen hinnasta.
9.9.2024, 16:58 #53105svottoneedu-lapinamk-fi
OsallistujaUuden puhelimen hankinta tulee minulle ajankohtaiseksi yleensä silloin, kun vanha laite alkaa lähestyä käyttöikänsä loppua – esimerkiksi akun heikkenemisen myötä. Ostoprosessi sujuu kohdallani melko suoraviivaisesti, sillä olen vahvasti merkkiuskollinen, enkä toistaiseksi harkitse siirtymistä toiseen brändiin. Valitsen usein puhelimen uusimman mallin, ja ostopäätöksessä minulle tärkeitä tekijöitä ovat laadukas kamera ja riittävä tallennustila. Lisäksi puhelimen väri vaikuttaa merkittävästi valintaani.
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.