Tietoa Yrittäjäksi Lappiin kurssista › Foorumit › Yrittäjäksi Lappiin Foorumi › Moduuli 3 – Tuotteesta markkinoille › Myynnin periaatteet (mod 3 / op 4)
- Tämä aihe sisältää 162 vastaukset, 160 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 9 tuntia, 13 minuuttia sitten
treisedu-lapinamk-fi toimesta.
-
JulkaisijaArtikkelit
-
31.8.2024, 14:57 #53067
vilma-h-vanhanenstudent-samk-fiOsallistujaEn ole itse kovin usein törmännyt epäeettiseen myyntiin, mutta mieleeni tuli yksi tapaus, kun minulle yritettiin myydä sähkösopimusta todella aggressiivisesti. Tilanne oli painostava ja vaikka yritin kieltäytyä nätisti tarjouksesta, myyjä ei ottanut tätä kuuleviin korviinsa. Lopulta tilanne raukesi niin, että poistuin paikalta ja myyjä huusi perääni herjauksia.
3.9.2024, 09:03 #53073
puwaseedu-lapinamk-fiOsallistujaMinulle on vähän sama mitä moni onkin jo maininnut. Se, että kasvaessa on huomannut, että monet yritykset nostavat hintojaan ennen alennusmyyntien alkua, jolloin asiakas luulee ostavansa suuressa alennuksessa olevan tuotteen, mutta todellisuudessa tuotteen hinta voi olla täysin sama, mitä se normaalisti ilman alennuksia olisi. Toinen on se, että myydään tuotteita aggressiivisesti, jolloin asiakasta panostetaan tekemään nopeita päätöksiä
5.9.2024, 13:26 #53093
juusiniiedu-lapinamk-fiOsallistujaMoni on tuonut jo esille samat mihin itsekin olen törmännyt. Suuret alennusmyynnit, joissa todellisuudessa ollaan nostettu juuri ennen alennusmyyntejä tuotteiden hintoja ja sitten myydään ne alennus hinnalla, joka onkin se alkuperäinen hinta. Puhelinmyyjät ovat myös välillä todella aggressiivisia myymään tuotettaan.
7.9.2024, 08:43 #53101
kaapo-matalaedu-lapinamk-comOsallistujaAina kun kulkee sähkömyyjien ohi ne koittavat PAKOLLA tyrkyttää ja pakottaa ostamaan tuote vaikkei haluaisikaan. Toinen on se, että joissain vaatekaupoissa on myös aika paljon tyrkytystä eikä niinkään ajatella sitä, mikä on asiakkaalle parhaaksi, vaan ajatellaan omaa myyntiä.
11.9.2024, 08:58 #53107
lpuumalaedu-lapinamk-fiOsallistujaTemun ja Sheinin myymä ultrapikamuoti on epäeettistä niin työntekijöille kuin maapallollekin
-
JulkaisijaArtikkelit
- Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.