Yrittäjäksi Lappiin

Esillä 5 viestiä, 196 - 200 (kaikkiaan 203)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Ei tule itselle mieleen, mutta olen kuullut todella agressiivista myyntiä tekevistä myyjistä, jotka puhelimitse myyvät tuotteita.

Lisäravinteiden myynti tulee vahvati mieleen ensimmäisenä. Että pitää ostaa isolla summalla ja tämän jälkeen pääsee esim tiettyyn palkkiojärjestelmään

Epäeettistä on mielestäni, jos kuluttajaa johdetaan harhaan lupaamalla palvelulle tai tuotteelle jotain muita hyötyjä, kuin se tosiasiassa tarjoaa. Samaistun edellisiin kommentteihin ja nään, että jaamme muiden opiskelijoiden kanssa samoja ajatuksia.

Olen törmännyt tilanteisiin, joissa hyvinvointivaikuttaja myy valmennuksiaan, joilla lupaa uskomattomia tuloksia. Todellisuudessa vaikuttajalla ei ole minkäänlaista koulutusta valmennusten tekemiseen, valmennusten sisältö on puutteellinen/epäterveellinen eikä tuloksia synny. Muita suoria esimerkkejä ei tule suoraan mieleen, mutta tuntuu usein, että tuotteista luvataan ominaisuuksia, jotka eivät todellisuudessa pidä paikkaansa.

Olen ollut töissä teleoperaatorin puhelinmyynnissä, jossa järjestettiin paljon myyntikilpailuita. Tavoitteena oli saada myytyä tuotteita mahdollisimman paljon, vaikkei asiakas olisi tuotetta tarvinutkaan, ja tähän kannustettiin ja myyntejä juhlittiin vaikka asiakas olisikin palauttanut tuotteen myöhemmin takaisin.

Esillä 5 viestiä, 196 - 200 (kaikkiaan 203)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.