Yrittäjäksi Lappiin

Esillä 5 viestiä, 31 - 35 (kaikkiaan 82)
  • Julkaisija
    Artikkelit

Kerran minulle yritettiin myydä puhelimeen uutta liittymää halvalla ja minulle sopivalla nettinopeudella. Kysyttiin mihin puhelinta käytän ja paljonko ja kerroin, että tarvitsen nopean netin siihen. He laittoivat minulle hitaimman mahdollisen netin, josta otin selvää että se toimii parhaiten jos käyttää puhelinta vain perus, puheluihin, viesteihin yms. Peruin sen sitten samantien, kun oli onneksi 14 päivää aikaa perua.

Huonekalukauppojen lukuisat “alennusmyynnit” sekä liittymäkauppiaiden esimerkiksi vanhuksille myymät täysin turhat liittymäpaketit.

Puhelinmyyntitilanteessa myyjä ei uskonut kun sanoin, etten tilaa tuotetta.
    Minulla oli ehkä tarve tuotteelle ja saatoin sen hänelle sanoa kun keskustelimme pitkään, mutta ei minulla mikään pakko ole tuotetta ostaa, oli syyni mikä tahansa. Myyjän oli hyvin vaikea niellä etten tule ostamaan hänelta mitään.

Ostimme terassille lasituksen. Myyjä oli oikein hyvä ja asiantunteva, mutta hän puhui muista asiakkaista nimellä moneen otteeseen. tämä tuntui hyvin epämiellyttävältä.

En ole törmännyt epäeettiseen myyntiin muistaakseni ikinä.

Yritys nostaa hintoja ennen suuria alennuksia. Tähän on onneksi tullut muutos jossa yrityksen täytyy ilmoittaa tuotteen aikasempi hinta.

Ulkomailla on tullut vastaan epäeettistä myyntiä, jossa hinnat vaihtelevat tuotteissa paljon riippuen henkilöstä ja myyminen on lähes pakottavaa.

Esillä 5 viestiä, 31 - 35 (kaikkiaan 82)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.